九龍區 環境靚180度夜景配歐式設計❤️睇場❤️好多圖純分享✨✨


前排去左Megabox睇傢俬
岩哂又見到有得免費參觀婚宴開放日
我個人覺得今次呢個場比起上次更靚
因為我超鐘意台前的設計
大銀幕配上三角琴
側面新娘房
門外有白色門框襯草地牆身
好似置身於花園般
新裝修 佈置帶點歐式風格
仲有個180度健築夜景
有免費穿梭巴士來往 所以都算方便




因為係純個人觀感分享
所以今次我都唔講個場地名喇
如果大家想知咩場地可以PM我
或各位問過有咩特別優惠都可以PM下我
大家交流下情報啦

呢個場確實係喺九龍灣Megabox個邊
九龍灣地鐵站出行大約10分鐘
我自己就會搭穿梭巴士
但點解要分享呢個場 大前提都係因為靚
好似去左夢幻式婚宴咁
出面入到黎場內
已經有個可以放結婚相或男女方的成長相片
Welcome open area比大家睇下


另外都係因為我自己本身超鍾意影靚相
所以對婚宴出黎嘅相都有一定要求
呢度嘅佈置真係都好靚
每一台都有好靚靚嘅花同餐布
主家席係紅色


其他賓客有金色或銀色揀



仲有個大LED螢幕
我分享出黎都希望大家睇下一齊交流下

另外呢個場都幾大
可以容納42席 或 分開24席


前面一大個LED螢幕
出場前可以一張靚相全螢幕展示
中間位置可以播映影片
左右兩邊分別放上男女方的成長相片
而作為賓客


除左可以欣賞180度夜景外
亦都可以舒服地欣賞影片
前面一個螢幕中間兩個投射機
係時候睇相喇!

首先登記過後入到去
見到有擺設攤位
可以放糖、花、氣球、攞設同
男女方嘅結婚靚相


再行到入去就係一眼睇到嘅大營幕


右邊三角琴除伴奏外
男女都可以演奏唱歌


台左側就是新娘房 歐式風格嘅設計
白色門框再襯草地牆身
(我自己都忍唔住影多幾張)
好似喺花園咁



房入面都好優雅 有個大衣櫃
有toilet同休息位置



有180度夜景 靚靚嘅花擺設



另外走廊位置都好靚
可以放人型牌、氣球、
或者扭蛋嘅攤位 娛樂大家




去到場地後面位置都有個新娘房
有toilet同休息位置



總共可以容納42席
環境都幾好
當日仲有其他攤位活動同工作坊



大家有興趣可以去參觀下個場地

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨