尖沙咀超靚180度夜景睇場❤好多圖❤純分享✨✨



由細到大都好渴望有華麗嘅婚禮
著住靚靚嘅婚紗 去迎接另一個階段
所以成日都睇下人地分享嘅籌備婚禮內容
雖然未係但都睇下欣賞下嘛
今次有免費婚宴開放日參觀
本身都唔諗住去 咁岩經過見到
影左啲相幾靚 都想分享比大家睇下
大前提係真係幾靚
同埋好近尖東站 超方便!
重點係新裝修 佈置帶點歐式風格
同個180度維港動人夜景
超級靚!夜景應該仲靚!



因為係純個人觀感分享
所以我唔講個場地名喇
如果大家想知咩場地可以PM
或各位問過有咩特別優惠都可以PM下我
大家交流下情報啦

呢個場確實係喺尖沙咀麼地道帝國中心個邊
尖沙咀地鐵站出行大約8分鐘
講下我點解想分享呢個場先
因為我自己本身特別鍾意影靚相
對婚宴出黎嘅相都有一定要求
而呢度嘅燈光環境同佈置都好正
每一台都有好靚靚嘅花同餐布
仲有個大LED螢幕
我分享出黎都希望大家睇下一齊交流下

另外呢個場係每個時段只係得一對新人
之前去過好多場都係同一時間
有唔同嘅婚宴
呢度嘅Ball room仲可以容納39
前面一大個LED螢幕
出場前可以一張靚相全螢幕展示
中間位置可以播映影片
左右兩邊分別放上男女方的成長相片
而作為賓客
除左可以欣賞180度夜景 環境舒服外
亦都可以舒服地欣賞影片
前面一個螢幕中間兩個投射機
仲有嘅係個場有好多唔同嘅影相卡
有啲位置加埋糖果擺相位置仲靚
係時候睇相喇!

首先登記過後入到去
左邊有一個大LED屏幕
可以睇到靚靚嘅結婚相



右邊就係擺設攤位
可以放男女方嘅結婚靚相同糖



再行到入去就係金光閃閃帶點優雅嘅裝飾位
賓客可以喺度影下相
(我自己都忍唔住影左幾張)



再入到去仲有靚靚嘅花擺設





入到去嘅左手邊就係新娘房



toilet同休息位置
仲可以喺另一邊門位置進場



右手邊走廊位置
就可以放人型牌、氣球、
即影即有或者扭蛋嘅攤位 娛樂大家



總共可以容納39





餐桌擺設勁靚之餘





仲可以睇到海景添



坐底就會見到一大個LED屏幕喺中間位置





佈局都幾好
入面仲有影婚紗攝影同化妝set頭嘅攤位





大家有興趣可以去參觀下個場地!

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨