VIGENE 瘦身減脂計劃♚20日減去5磅純脂肪♚專業營養師貼心為你飲食指導



因為經常出外食好東西
食到體重愈來愈高 肥面粗腰粗腿…
直到早前約見了營養師
我開始注意自己的體質健康了
早前出席活動時 不少朋友對我說:
"你好似瘦左"
工作的同事都對我說:
"你真係好明顯瘦左"
我終於覺得自己的努力沒有白費(╥﹏╥)
想減肥的讀者可以click呢度
http://bit.ly/VBLOG0618A
登記拎個5天體驗裝番屋企感受下

20日的減肥療程終於完成大半
我的體重明顯下降了
肚腩變小了 體型線條變美了
我明顯成功了!!
我相信20日必定能減5磅!
好多朋友都問我如何做到?(好勁丫你)
今次就分享下這20日的報告:
VIGENE 瘦身減脂計劃
20日減5磅純脂肪(唔難!)
因為有專業營養師的指導絕對無問題!
不會有肚餓的感覺反而仲好飽肚添!
因為有一系列功能性的BodyFood配合飲食指引


 
只要跟住餐單就可以改善體質!減磅!

今次過程中整整20天都有營養師超貼身跟進
由第一次見面幫我做InBody健康分析


 
了解我身體脂肪量及其他健康指數外
還會度身訂造屬於你的飲食餐單及指導
還有一系列的功能性BodyFood
可以幫助我改善體質同排便量
每隔5日就會見一次營養師Matt
經常whatsapp我減肥的情況及飲食指導
教我如何食得健康營養同減去脂肪
由飲食到排便等每個細節都跟得足!




 
頭12日我就減了
Visceral Fat Area
內臟脂肪量: -3.5cm2
Weight
總體重: -2.2磅
Muscle
肌肉量: 不變
Body Fat Mass
身體脂肪重量: -2.4lbs

我每天都跟從營養師的指導
每餐都主要以蔬菜和肉類為主
(可配合天然調味)
同時戒糖及澱粉質
可以打邊爐、蒸蛋、扒類、蒸海鮮等
全部都健康減脂







療程中亦要配合Body Food



味道不會難食難飲
中午亦會將nuts作小食


 
隔日食一份水果




 
其實每餐都非常豐富飽肚
完全沒有肚餓的感覺
也不用做運動,就可減去純脂肪
下次再與大家分享20日的成果啦~

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨