❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用


我平時返工壓力大
所以我鍾意放工成班朋友去食飯
不過本身腸胃又差
容易食滯 又多胃氣搞到成日胃痛
出街食得多
好似仲搞到腸胃愈來愈差
雖然未去到大病 但胃痛問題真係好困擾
所以一直都搵緊邊隻胃藥好
可以徹底舒緩胃痛同胃氣脹既問題
唔洗食野再就住就住


最近我就發現到呢款胃藥
舒緩胃痛胃氣脹同消化不良
超有效!!
有咩咁勁咁特別?
我自己都試過好多唔同牌子嘅
口服胃藥、沖劑等
甚至去到用藥油搽下近腸胃位置
都係冇乜效果
有效果都要成4個鐘至半日先有效
呢個時候我已經十級痛
同埋有部分食得多係有副作用
掉髮、反胃、唔想食野…
而呢款係冇咁嘅問題
相反服食後半個鐘內已見效果
成日胃痛嘅我成日食
都唔會有副作用!!
朋友問我邊隻胃藥好
我一定話係APO-RANITIDINE愛胃妥呀!

❤APO-RANITIDINE 愛胃妥❤
150mg
每盒60粒 (一排10粒 共6排)
加拿大製造







呢盒藥係各大藥行都有售
係加拿大製造



所以我都會安心啲食用
我已經食過好多粒了



證明已經救過我好多次



♚適用於♚
舒緩胃痛,胃酸過多,胃灼熱
消化不良,惡心



成份:
每片含Ranitidine雷尼替丁
150毫克

作用:
能有效地抑制基礎胃酸及
胃泌素剌激引起的胃酸分泌
降低胃酸和胃酶的活性

優點:
1. 無副作用無睡意無敏感症狀
可放心使用
2. 快速見效
(半小時內見效,方便快捷)
3. 效力長達24小時
唔怕返工做野冇精神
4. 加拿大製造,安全可靠

我自己每次一有胃痛胃氣脹
腸胃唔舒服 食野反胃個時
就會食1粒



如果嚴重啲就食兩粒



個晚食完之後隔半個鐘已經冇事
第二朝即刻精神哂
亦都唔怕返工冇精神!

有時出街或者公司壓力大胃痛
我都會放定一盒喺公司



預備不時之需!!
出街食好野、飲凍野同食甜野
亦都唔再怕 快捷見效



當然生活上都會配合下
幫助自己快啲好返
亦有助增強自己嘅抵抗力
所以我會盡量食少啲刺激性食物
少啲飲牛奶、奶類飲品
(因為飲太多會刺激胃酸分泌
導致腸胃不適)


如果你都好似我咁成日胃痛或有腸胃唔好嘅煩惱
不妨一試APO-RANITIDINE愛胃妥
擁有4大優點!
無副作用無睡意無敏感症狀!
快速見效! 唔洗再慢慢等忍受極級痛楚!
方便快捷!
效力更長達24小時
邊隻胃藥可以好好舒緩胃痛?
加拿大製造讓你放心安全地服食
APO-RANITIDINE愛胃妥絕對係你最好嘅幫手!
可以同我一樣袋定一盒APO-RANITIDINE 愛胃妥係身
快速舒緩胃痛胃脹既問題~

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨