Essential持久順滑防亂翹系列☺【美髮篇✨✨】


我的頭髮長得很快
已到肚子位置了☺

不懂好好的打理
再加上平日用風筒吹頭及
造型時的電、燙、染,都會傷害髮絲
令髮絲容易開叉和毛燥
髮質強烈受損

所以想頭髮長得靚
其實最重要由日常生活開始入手

✨選擇適合自己的洗頭系列套裝是基本✨

其次要定期使用髮膜及精華
令頭髮有著豐富營養成分

❤ 自然秀髮柔順啦!


今次我就親自試上
獨有持久防翹配方系列
Essential洗髮護髮套裝

新出的這款
紫色
【順服防亂翹系列

相信大家在滿佈各區的萬寧
都會看到Essential這品牌

☺購買方便亦價錢便宜

初時我都會想著: "咁平~得唔得架?" 
其實我已經用過了它的

橙色修護系列-柔韌防斷髮
適合修復經常電燙漂染及嚴重受損的髮質
改善到頭髮開叉乾燥等問題

另外
夏天頭髮容易出油
早前亦自購了
藍綠色清爽防油光系列
頭皮及出油現象byebye

而新出的這款紫色順服防亂翹系列
大約兩星期後
優點亦有很多
✨✨


紫色順服防亂翹系列護髮
包裝超美!
❤ 吸引一眾女生 

首先洗頭水按一下分量已起出很多泡
完全清除得乾淨透徹

但同時不會乾燥

❤ 洗髮後頭髮更順滑 髮尾不打結 
(有著360°角質層重塑精華)


紫色順服防亂翹系列護髮素
然後我會按兩下的護髮素分量
搽上髮中至髮尾部分☺
避開髮根從而避免阻塞頭髮毛囊

焗住大約5-8分鐘後清洗
☺髮質順滑貼服亦不再亂翹☺
塗上護髮精華更吸收✨✨


使用大約兩星期後☺
貼服度:★★★★★
水潤度:★★★★★
柔順度:★★★★★
光澤度
:★★★★★
修復度
:★★★★★

所以試過Essential的洗髮護髮系列
我肯定的說:

❤ Essential抵買之餘亦配合的不同功效需要 

想重現秀髮貼服不亂翹的你
一定要把握試用機會啦!


❤ Thanks itrial and Essential ❤

Essential資
網址:
http://web.kao.com/hk/essential/
銷售地點:
萬寧、屈臣氏及各大藥房

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨