Unique Beauty貼心有禮唔hard sell❤️試做經絡淋巴排毒按摩療程✨去水腫效果好唔好?✨


最近朋友推介我去hard sellUnique Beauty做通淋巴按摩排毒療程上網一看,發現Unique Beauty獲得很多顧客好評令我好奇實際試做效果好唔好會唔會hard sell於是便預約試做經絡淋巴排毒按摩treatment

 

Unique Beauty位於尖沙咀亞太中心 


 

Unique Beauty環境好唔好?Unique Beauty除了位置方便店內裝修光鮮優雅令人特別舒適自在而試做按摩嘅房間都一樣乾淨企理。



Unique Beauty顧問姐姐會先預備花茶,真係好貼心,介紹療程時又唔hard sell



Unique Beauty美容顧問會因應您的需要入療程房試做按摩感覺舒服並沒有hard sell令我感覺貼心自在,唔知療程效果又好唔好呢?

雖然自己都試過好幾次按摩療程但相信今次Unique Beauty試做的成效是最好Unique Beauty按摩師非常細心有經驗亦十分健談有善所以我當然要詳細解說及推薦給大家啦,加上Unique Beauty治療房間整潔乾淨,令人我可以安心地好好試做,唔洗擔心衞生狀況。




療程第1先試做柚子淋巴排毒身體按摩Unique Beauty按摩師先採用柚子精油配合專業手法幫我按摩,有助疏通全身淋巴管道可舒緩肩頸壓力改善水腫問題經常坐office的我表示Unique Beauty的按摩十分有效擊退肌肉疲勞增強血氣運行善新陳代謝







 療程第2試做氣穴面部通淋巴試做療程前Unique Beauty按摩師幫我先卸妝潔面針清再使用保濕cream全臉按摩




Unique Beauty的按摩師針對面部及頸部淋巴及穴位按摩可以促進氣血循環排走毒素消除面部水腫除黃氣疏通淋巴通經活提升面部輪廓。然後Unique Beauty按摩師再幫我敷上保濕面膜過程中無hard sell過我~



即時已感覺到些少變化摸上肌膚即時變得保濕嫩滑又緊緻可再看看前後對比圖你就可以知道Unique Beauty的療程效果好唔好



有興趣朋友可以到Unique Beauty

Facebook

https://www.facebook.com/UniqueBeautyHK/

 

Instagram

https://www.instagram.com/uniquebeautyhk/

 

門店:

尖沙咀店

地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心101010-12 (C1)

電話:2369 0399

銅鑼灣店

地址:銅鑼灣謝斐道482號兆安廣場24樓全層 (港鐵C出口)

電話:2576 7711

 

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨