✨✨一拍Skin Snap   AI透析肌底✨✨



護膚基本原則:夏天控油、冬天補濕,相信大家已經耳熟能詳,但對於自己的肌膚到底有啲咩問題,係未真係清楚了解?同時亦知道有咩方法去改善呢?



最近我用開的gratus app多了一個Skin Snap新功能,用手機自拍正面和兩邊側面的照片,5分鐘就幫我分析到我最需要改善的肌底問題,真是很方便!它的AI透析技術是研發來自德國,能比對超過20,000個亞洲女性皮膚的數據,深入分析4大肌膚問題,包括:皺紋、緊緻度、泛紅和底層斑。



一snap才發現原來自己最不濟嘅是緊緻度問題,集中在虎紋和木偶紋位置,比我的實際年齡還要大4歲啊!好彩我嘅眼周肌膚看來還算不錯 J 全靠我喺數個月前去evvus做了Ultherapy眼部輪廓拉提療程,而家就等我多加注意面容鬆弛的保養,所以我聽從Skin Snap的專業建議,於app內購買「Endocare活肌緊緻再生精華露」早晚都要護膚先得!




在新的一年,大家都要及早改善皮膚質素啊!還有,Skin Snap仲要係免費的,大家都快點下載gratus (https://www.gratus.com.hk/s/J6F4E7) 試試啦!

留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨