【脫毛篇】分享Dermes體驗❤



相信好多女士
對〈真正見證〉呢幾隻字
都半信半疑
都係一些銷售技巧或廣告推廣!

我當然都係其中一位女士
而對於女士的毛髮黎講
絕對係又難搞又煩惱的其中一樣

還未接觸Dermes前
我也曾經試過其他聲稱激光永久脫毛的公司
但最後毛髮仍再長出
(哭)

之後dermes廣告多位明星見證
加上朋友的見證下
不知那來的勇氣走去試做脫毛
試做上唇的兩星期後
已不再生出很粗毛髮❤
只有幾條很幼細的毛髮❤

之後開心之下
join了【Dermes上唇+腋下療程】

當時記得係做緊推廣的
比起我朋友join的價錢低
嘻嘻...

完成幾次上唇脫毛
毛髮真的變得愈長愈少
而且白滑左!
【唔洗再比人話我似男人生鬚】


而且最開心是
每一次做完腋下激光
每次沖涼沖洗時
毛髮會自然脫落沖走✨✨
大家可以看我療程前後的效果!
分享出來也有些爭執喇(害羞)




每次完成療程後
我的貼心治療師Olivia❤

都會whatsapp我有無唔舒服
當然每次都係無啦!
哈哈...



所以從此之後
我可以好有信心講
脫毛絕對推薦Dermes!
因為也是
真金白銀試過而且買左療程的一位用家

現在Dermes用家只要download Neo Derm apps
都可以隨時隨地睇到自己的booking
或者 更改時間

BTW
尖沙咀分店做Dermes的話
更可以看到香港景色 (朋友幫我拍的)


留言

這個網誌中的熱門文章

推介尚鮮火鍋海鮮料理燒物☺A4鹿兒島黑毛牛板翼❗味道不錯❗

❤邊隻胃藥好?❤胃痛舒緩速速見效❤ APO-RANITIDINE 愛胃妥4大優點讓你放心服用

4月の好物推介❤ Nu Skin PowerMask牽引水分磁場為皮膚補水鎖水抗老 ✨